Magamról

2009. május 6., szerda

Kistestvér

Kedves Családom és Barátaink!

Képzeljétek!!! A Mami meg a Papi azt mesélték, hogy október 24-re kistestvérem születik:)))
Ezt a képet készítette a doktorbácsi a kistesóról, hogy én is láthassam. Nagyon boldog vagyok, már a bölcsiben is elmeséltem . "Betti! kisbaba a Mami pocakjában.. ott van...benne"
Hamarosan kiderül, hogy az én kinőtt ruhácskáimat tudjuk-e majd ráadni mikor megszületik, vagy el kell mennünk fiúsakat vásárolni.
A kis rácsoságyamon is el kell majd gondolkodni, hogy most akkor ő vagy én alszom-e benne tovább, a járókát szívesen odaadom, az már nekem úgysem kell.A cumikat mindenképp megtartom, majd veszünk neki másikat!
A hintát, meg a csúzdát meg majd felválta használjuk.
A "dudun" még gondolkodnom, kell hogyan legyen, mert nagyon szeretem!!!
Amint tudok valami újabb hírt beszámlok Nektek mindenről:)

pá-pá



Nincsenek megjegyzések: