Magamról

2009. június 15., hétfő

Kecskemét vízisípálya

Máté és Moni szülinapját ünnepeltük utólag..végre igazán jó meleg idő volt. a stég minden szegletét bemotoroztuk, Laci klasszul felmatricázta az én motoromat is, így majd büszkén mutogatom a bölcsiben





cumisüvegből ivóversenyt is tartottunk


aztán süti-evő versenyt.....
Henit is jól megsétáltattam..., elmentünk, homokozni, labdázni


Papit a stégről figyeltem, nagyon féltettem, hogy el ne essen a vízen a deszkájával
Bandi, a "nagybá" megmutatta a mentőcsónakot


Szia Papa! Úgy aggódtam, de jó, hogy ide értél....cupppp

Papi megint bemerészkedett...szemmel tartom....
picit vizes a mellénye, de az a lényeg, hogy újra a stégen van!
kánikulára ilyen frizurát viselek....szépen nő a hajam...



megérkezett "bagaméri" is...isteni fagyit adott







































Nincsenek megjegyzések: