Magamról

2009. július 27., hétfő

2 éves szülinapi zsúr a Zarándy családdal

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ micsoda torta:)))
fényképezőgépet kaptam ajándékba "ne vedd el Papaaaaa!"


finom parfétorta volt aznap a nagy hőségben


elszégyeltem magam....lehajtottam a fejemet....A Papa is ilyen volt kicsinek, azt mesélte!
Azt énekeltük, hogy "bóóóódog,bóóódog szülnapot kívánnyuk,hogy legyen még soka ilyen szép napod"




megkezdtem a tortát:))




ajándék:)))







ezt a kiskutyust kaptam ami tud járni, ugatni, pisilni. Azóta össze vagyunk nőve.





Kati mamával


Bóóódog szülinapi éneket zenélt ez a lufi amikor mghúztam a zsínorját:)))



Zazák



Papival lecsót főztünk


Katival kimerülésig lehet játszani:))



A lufi :)






Heni és Andris:)))
klassz Puma cipőt és egy gyönyörűséges party ruhát kaptam Tőlük




















Nincsenek megjegyzések: