Magamról

2013. szeptember 3., kedd

Iskolás lettem!:)

 
Első nap még egy kicsit hűvös volt, de már nagyon izgatott voltam. Éjjel át is bújtam a Mami mellé:)Reggel 6 kor kell már kelnünk Marcikával, Apa ölben hoz le mindkettőnket, mert 3/4 7kor legkésőbb kocsiba kell ülnünk.Első nap Mami hozott,hogy segítsen eligazodni nekem. Nézzétek milyen szép az ünneplő szoknyám!!! Bubiska varrta nekem ilyen pörgősre Kati mama szoknyájából!:) köszönöm Bubis!
                                                  keresem a helyemet a nagy táskával:)
 ide, előre azz osztályfőnöki asztal mellé ültem le, hogy majd mindent lássak és halljak is.

                                                     nagyon büszke vagyok a táskámra:)
                                             még a szülők is nyüzsöghetnek körülöttünk:)
                                                 ez a termünk, ott ülök elöl-jobbra
 az ötödikesek ünnepélyesen köszöntöttek minket, a "de nehéz az iskolatáska" zenéjére vonultunk be, integetve, majd utána egy virágos nyakláncot akasztottak a nyakunkba és kezet fogtak velünk:)


                ez az igazgatónő...én meg legelöl éppen unom már és nézelődöm:)
                                                        megkaptunk a tankönyveket

                                   végre uzsi az uzsonnásdobozomból!:) a kedvencem pizzás csiga
                          itt már bartákozunk a mellettem ülő kislánnyal Lolának hívják:)
                                                    ez az ebédlő, így kell sorban állni
                                                                         mosdó
                                                                 iskolatábla előtt

Nincsenek megjegyzések: