Magamról

2010. július 24., szombat

3 éves lettem!:)))

Andriskával talicskáztunk
Keresztszülők:)

Olyan meleg volt megint július 22-én, hogy ki sem jöttünk a medencéből!
Zarándy fiúk!
Kati mama Marcival figyelték a víziparádét:)
Kiskatival :)





Marcibányi az ünnepi menü helyett, kenyérhéját csócsált ...szegény...., majd jövőre!:)
Ezzel a karúszóval nagy biztonságban érzem magam a vízben. Papi tanít úszni, de érthetetlen módon a fityiszben tartom az újjaimat úszás közben

Béjával csónakázgattam:)))
Maji meg félt, hogy bele ne essek a vízbe:)
Marci az én sapimban:) elég mókásan néz ki:)

Végre eljött a vacsora ideje, illetve végre kijöttünk a mediből:))))

Cuki:)))
Mami mindenben partner, hogy ne csak én legyek az udvari bolond a saját születésnapomon:)
Andriska megpörgetett...tetszik nekem amikor megszédülök utána...:))))nem találtam be az ajtón!
...és a Hello Kitty-s csodatorta!!!!Próbálgattam elfújni, de nem nagyon sikerült:)



1 megjegyzés:

Panna baba írta...

Nagyon jók a képek! :-) Utólagos Boldog születésnapot a 3 éves nagylánynak! Puszi nektek. Rita&Panni&Gergő.