Magamról

2010. szeptember 8., szerda

Nyári pillanatok


Idén nyáron lettem 3 éves. Karúszóval magabiztosan ugrom be a medi széléről és sokat tudok egyedül úszkálni. Fontos, hogy a kutyus mindig engem nézzen, különben szólók, ha fordítva adják fel. Szeretek főzni a kis edényeimmel.
Ezen a nyáron kezdem teljes elhagyni a pelust, már csak éjszakára van rajtam, hiszen szeptembertől megyek óvodába.
A cumiről nem tudok lemondani, viszont már csak az alváshoz van nálam. Este 9 kor alszom el általában és reggel 6 körül kelek. 15-16 kiló vagyok és 103 cm.
Pöszén beszélek, de akik sokat vannak velem mindnet értenek. Amint zenét hallok azonnal táncolni kezdek és énekelni.
10-ig megtanított a Mari számolni, Béla pedig a 7 napjaira és Mo fővárosára.
Marcit minden nap meggyúrom egy kicsit, néha felborítom úgy hogy koppan a feje a parkettán. Szegényről alig lehet jó fotót készíteni...
barátaimmal nézzük a mesét, bár engem csak pár percig köt le a TV.
Kedvencem a Nuky
Érdekel a tűzrakás is....
csúzda minden mennyiségben


Nincsenek megjegyzések: