Magamról

2010. szeptember 20., hétfő

Óvoda

Nagyon vártuk már, hogy elkezdődjön az óvoda, mert már minden kisbarátom csak erről mesélt!
A Misi Mókus csoportba járok majd, nézzétek milyen szép az ajtó:)
Reggelit is kaptam, finom nyuszis kakaót és vajas kalácsot
Megnéztem, hogy fiúk mit játszanak
aztán az orvosi szettet is megneztem,
elmentünk a Mamival kipróbálni a mosdót, ami nagyon tetszett nekem, mert minden olyan kényelmesen picike volt. A kis akasztókon is megtaláltam az én pici rózsaszínű törölközőmet a jelecském alatt.

itt vannak az én kis ruhácskáim, a katicabogárkás jel alatt
a melegítősmacimat vittem magammal, akinek találtam egy klassz kis babakocsit
bringával indultunk
kis hátizsákomban vittem a macikámat
mami 11-re jön is értem az első nap. folytatjuk......

Nincsenek megjegyzések: