Magamról

2012. augusztus 4., szombat

5 éves szülinapom

 A Mamiéktól ezt a csillogó-villogó fülbevalót kaptam ajándékba, amit belőttek a fülembe. Egy picit megszeppentem, de tudtam, hogy a szépségért egy picit mindig meg kell majd szenvedni:)
 A Dóriéktól sminkkészletet és körömlakkokat kaptam ajándékban, hiszen a Mami azt mondta, hogy amíg nem kezdődik az ovi addig lehet ilyesmikkel játszani. Természetesen minden csak játék és halvány rózsaszínő vagy csillogó.
 Marcika addig erőszakoskodott, hogy Ő is akar valamit festeni, míg a Dóri kis tigrisnek maszkolta:)
 aztán én következtem a szememmel
 majd a körmöm:)

 meseszép tortát kaptam...:))))))))))

 itt lehetett az uzsi falatkákat elkészíteni apró hozzákvalókból a Katival
 mivel jó széol volt ezért az egyész család sárkányteregetett, jó móka volt:)))))

Nincsenek megjegyzések: