Magamról

2012. augusztus 4., szombat

Triatlon verseny

 Egy hetes triatlon táborba jártam Kamaraerdőbe. Az utolsó nap versenyt mutattunk be a szüleinknek!:) Mami Papi és Marcika nagyon büszkék voltak rám!!!!:)))) Megdolgoztam az érmemért!


 úszással kezdtünk, én még a fal mellett úsztam gyorsban, itt éppen levegőt veszek


 Papa gyorsan feladja a pólómat és cipőmet és indulok a bringámért


 tekerek a kijelölt pályán

 aztán futok...
 Marciká várt a célban, hallottam, ahogy nekem szurkolt " Tonja hajrááááá, hallottad?!"

 a célban ajándékcukorkákat kaptunk, egyet Marcikának adtam:)

 gratulálnak nekem kézfogással:))))

 két fiú után én lettem a harmadik:)
 életem első érme:)))))))
 gyönyörű bronz, csillog-villog ahogy a napocska rásüt


1 megjegyzés:

zorka írta...

Éljen a Csipi!!!! gratulál a Muki család